Goodride je značka pneumatík navrhnutých a vyrobených spoločnosťou ZC Rubber, jedným z najväčších výrobcov pneumatík v Číne. Poslaním spoločnosti ZC Rubber je poskytovať hodnotné a bezpečné pneumatiky, ktoré spĺňajú požiadavky zákazníkov na rôznych svetových trhoch. ZC Rubber sa zaväzuje vyrábať širokú škálu hodnotných pneumatík.
Každý rok spoločnosť ZC Rubber investuje milióny dolárov do vytvárania rôznych výrobných a testovacích zariadení pochádzajúcich z USA, Nemecka a Japonska. Tieto zariadenia zahŕňajú prvé laboratórium na testovanie hluku v Číne, systém na testovanie pneumatík MTS Flat-Trac III CT, ako aj röntgenové kontrolné technológie, zariadenia na vyvažovanie a testovanie rovnomernosti. ZC Rubber sa tiež zameriava na zlepšovanie dizajnu, zloženia a výkonu behúňa, pričom využíva pokročilé technológie a svoj medzinárodný výskumno-vývojový tím (R&D) zložený z japonských a kórejských expertov. Vďaka týmto snahám plánuje ZC Rubber ponúknuť na trhu ešte viac prémiových produktov.
Vo svojich dielňach spoločnosť ZC Rubber využíva Smart Production System, ktorý jej umožňuje znižovať náklady, pracovnú silu a energetickú spotrebu a zároveň zvyšovať efektivitu výroby. ZC Rubber rovnako veľmi vážne pristupuje k zodpovednosti za ochranu životného prostredia a investuje milióny do environmentálnej ochrany počas výroby, aby chránila zdravie pracovníkov a vyrábala produkty šetrnejšie k prírode.
Deväť tovární v Číne a Thajsku vyrába pneumatiky Goodride, ktoré podporujú predaj vo viac ako 120 krajinách po celom svete. V rámci svojho rozširovania na trhu ZC Rubber rozširuje svoje predajné kanály nielen medzi maloobchodníkmi a veľkoobchodníkmi, ale aj na trhoch s náhradnými dielmi a trhoch prvovýbavy. Medzi jej hlavných zákazníkov patria Schmitz-cargobull, DSV, Volvo a TIP Trailer v Európe, Vanguard v USA a SAIC, SINO Truck, Geely a Changan Automobile v Číne.
Na záver, ZC Rubber ponúka komplexné služby pre cieľové trhy, aby splnila požiadavky zákazníkov. Projekt Auto Space od ZC Rubber sa sústreďuje na pneumatiky a rýchly servis, aby zákazníkom poskytol tie najlepšie služby, čím sa pozicionuje ako značka profesionálneho a vysoko kvalitného popredajného servisu na automobilovom trhu.