iLine 165/65 R14 79T od Nokian získal cenu za najlepšiu letnú pneumatiku v roku 2013 v Nemecku v súťaži organizovanej automobilovými časopismi Auto Test a Auto Bild. Jeho silné stránky: prispôsobuje sa akémukoľvek typu klímy, pričom zachováva najvyššiu kvalitu priľnavosti a zároveň udržuje pohodlie jazdy pre vodiča. Jeho nízka spotreba paliva a ticho, ktoré vytvára, robia z tejto pneumatiky nevyhnutný produkt.
Hlavné drážky pneumatiky sú vyhladené, čo jej okrem elegancie dáva veľkú schopnosť efektívne odvádzať vodu na ceste. Drážky rebier vedúce do týchto hlavných klzkých drážok zvyšujú celkový objem drážok pneumatiky a pomáhajú odvrátiť možnosť aquaplaningu.
V spoločnosti Nokian Tyres sa pre každú pneumatiku používajú iba prečistené oleje a výroba v žiadnom momente nezahŕňa toxické alebo karcinogénne chemické látky. Ako ekologický líder medzi výrobcami pneumatík je Nokian priekopníkom v používaní prečisteného oleja s nízkym obsahom aromatických látok. Napriek tomu sú jeho výkony v oblasti bezpečnosti a najmä priľnavosti pneumatiky na mokrom povrchu vynikajúce bez ohľadu na ročné obdobie.
Odtok vody je urýchlený drážkami, ktoré oddeľujú bloky na plechovke, najmä na miestach, kde sa zužujú, čo výrazne zlepšuje efektívnosť odvodnenia vody uväznenej medzi pneumatikou a vozovkou.
Pneumatika obsahuje indikátor opotrebenia (DSI), ktorý umožňuje zistiť zostávajúcu hĺbku jej drážok. Tento indikátor je tvorený radom čísel v milimetroch zapísaných na behúňu. Čím viac sa behúň opotrebuje s prejdenými kilometrami, tým viac sa tieto čísla vymazávajú. Pneumatika obsahuje druhý indikátor, ktorý informuje o riziku aquaplaningu. Kvapka je umiestnená na stredovom bloku 4 mm od dna drážok. Keď sa táto kvapka vymaže opotrebením gumy, je čas vymeniť pneumatiky, pretože riziko aquaplaningu je veľké.
Informačná oblasť na boku pneumatiky Nokian zvyšuje bezpečnosť tým, že uvádza indikátory umiestnenia a tlaku. Takto je možné označiť umiestnenie pri montáži počas výmeny pneumatík, ako aj správny tlak nafúknutia. Novú informáciu je dokonca možné zaznamenať v tejto oblasti, a to krútiaci moment skrutiek na zliatinových diskoch. Väčšina športových pneumatík UHP je namontovaná na hliníkových diskoch, pri ktorých je potrebné venovať zvýšenú pozornosť utiahnutiu skrutiek. Je to zvýšená bezpečnosť pre používateľa, pretože skrutky musia byť utiahnuté na správny krútiaci moment a musia byť dotiahnuté každých 100 alebo 200 kilometrov.